Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Νέος προπονητής ο Μανώλης Σουτζής

Ένα φλερτ αρκετών χρόνων κατέληξε σε γάμο με τον προπονητή Μανώλη Σουτζή να υπογράφει στην ομάδα της Δόξας για τον επόμενο χρόνο.
Ο πρώην προπονητής του Ερμή Ζωνιανών και της Μινωικής τα βρήκε σε όλα με τον πρόεδρο της Γαλιάς Γιώργο Καμπουράκη αναλαμβάνοντας τα ηνία του συλλόγου.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο νεοπροσληφθείς προπονητής της Δόξας:
"Θεωρώ ότι έρχομαι σε ένα πολύ καλά οργανωμένο σωματείο με ανθρώπους με όραμα και φιλοδοξίες. Θα δώσω ότι έχω και δεν έχω σε αυτή την ομάδα και εύχομαι να βγω εντάξει στις προσδοκίες. Σιγά σιγά θα ξεκινήσουμε το σχεδιασμό για να φτιάξουμε το ρόστερ της νέας σεζόν.
Για εμένα ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση λόγω του ότι είμαστε κουμπάροι με τον πρόεδρο. Βέβαια έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου διότι μοιάζουμε μιας και είναι ένας άνθρωπος ντόμπρος με φιλοδοξίες και αυτά το στοιχείο με κέρδισε κι είπα το ναι. Η Δόξα επαναλαμβάνω είναι από τις πιο οργανωμένες ομάδες του τοπικού και αυτό το γεγονός έκανε πιο εύκολη την απόφαση μου."





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου